گروه ریاضی آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد

ریاضی-بخشنامه ها-بازدیدها-نمونه سوال

گروه ریاضی آموزش و پرورش ناحیه ۲ خرم آباد

ریاضی-بخشنامه ها-بازدیدها-نمونه سوال

گرامی داشت هفته ی معلم

معلم

آن روزی که زیر نم نم باران گوش به موسیقی الفبای زیبای تو سپردم و آن وقتی که خورشید به یاد آورد تا انوار طلایی اش را به کنج دفترهای سفید و یخ زده بتاباند و آنگاه که گلهای شقایق آموختند که عشق بورزند روزی بود که ما نیز دست در دست هم دادیم تا قله های آموزش را فتح کنیم و بیاموزیم که چگونه ، گرمی دستهایمان را امروز پاس بداریم و ناقوس زمان، همواره با سخنان زیبا و دلنشینت نوای آینده را مژده می داد و من وتو، ای معلم عزیزم، قدم نهادگان در این راه بودیم اما افسوس که چه زود می گذرد ایام اکنون تو پیر و باز نشسته ای و من در جای تو آمده ام تا نام و یاد معلم را پاس بدارم و به تمام جهان ثابت کنم،

بهشت زیر پای توست معلم عزیزم

ای کاش نقاشی، چیره دست بودم و می توانستم نقاشی از محبت را بکشم و نام او را نام زیبای تو نهم ای کاش خطاط بودم تا می توانستم با خطی خوش روی دیوار کوچه و مدرسه بنویسم

(معلم عزیزم دوستت دارم)

ای کاش مجسمه ساز زبر دستی بودم تا می توانستم مجسمه ای از کتاب و قلم را بسازم و در وسط میدان محبت بگذارم و ای کاش سخنگوی خوش زبانی بودم تا با تمام وجودم می گفتم :

معلم مهربانم تورا ستایش می کنم

زیرا اگر تو نبودی نمی توانستم نقشی از حروف الفبا را بر روی کاغذهای سفید بنگارم و هم اکنون که کالسکه  گل باران بهاری آمده تا فصلی تازه در زندگیت آغاز کند من بهترین شادباشها را به تو ای ، تک ستاره امیدم، ای معلم، تقدیم می کنم.

تسلیت

         یا فاطمه الزهرا ( سلام الله علیها)

 امروز بزم ماتم زهرا (س) بهشت ماست.

شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه الزهزا (س)

 به جامعه فرهنگیان  و دانش آموزان تسلیت عرض

می کنیم


تبریک

 بسم الله الرحمن الرحیم

دوست و همکار عزیز م جناب آقای رضا زارعی موفقیت  طرح تولید محتوای شما و  همسرمحترمتان 

 را صمیمانه تبریک می گویم و از خداوند متعال موفقیت روز افزون شما را در تمام مراحل زندگی خواستارم.